high_income_affiliate_programs

 

طنابچه یک بستر رایگان برای شما علاقه مندان به ورزش است. شما می توانید ازین بستر رایگان برای فروش کالاهای ورزشی بدون استفاده خود استفاده کرده و آن ها را به افرادی که به آن احتیاج دارند بفروشید. اما نوع دیگر استفاده از این بستر و سیستم یک پارچه، کسب در آمد در هرکجا و هرزمان که مایلید است.

کسب در آمد در سیستم طنابچه

در این روش که کمی پشت کار و تلاش نیاز دارد شما می توانید به هر مقدار که تلاش کنید، در آمد کسب نمایید. اما چطور؟

در طناچه آگهی رایگان قرار خواهد گرفت. و همینطور به دلیل حضور و بازدید زیاد ورزش دوستان، می توان به جرات گفت که طنابچه بهترین بستر ارتباطی با ورزش دوستان و ورزش کاران است. پس آگهی های شما به دست کسانی که به آن احتیاج دارند خواهد رسید. این روز ها دیگر تبلیغات پیامکی و امثال این ها بازخورد خوبی نخواهند داشت. بستری موفق است که دارای اطلاعات و تصاویر و امکانات کاربردی جذاب و ساده ای باشد. تمام این ها را طنابچه به رایگان در اختیار شما قرار داده است. اما کاری که شما باید انجام دهید، انتشار هر چه بیشتر آگهی در آن است.

در میان شما افراد بسیار زیادی هستند که وسایل زیاد نو و دست دوم ورشی دارند. اگر خودتان دارای انباری از وسایل ورزشی فروشی هستید که می توانید شروع به فروش آن ها در طنابچه نمایید. اما اگر خودتان این انبار را ندارید، می توانید به سادگی به دنبال افرادی بگردید که این منابع را دارند. یا حتی وسایل کم و شخصی افراد مختلف را جمع آوری کرده و یک انبار  جامع برای خود فراهم نمایید. احتیاجی نیست آن وسایل را بخرید و یا امانت بگیرید. فقط کافیست اطلاعات و تصاویر آن ها را ایجاد نموده و با شماره تماس خود در طنابچه منتشر نمایید.

این نوع فعالیت یک فعالیت واسطه گری سطح بالا و مدرن است. کم کم شروع به فروش اجناس می کنید و از هر فروش درصدی را برای خود بر می دارید. از طرفی، افرادی که اجناس آن ها را فروخته اید نیز بیشتر به شما اعتماد می کنند و اجناس بیشتری به شما برای فروش می دهند. به این ترتیب تنوع انبار شما نیز افزایش می یابد و این به این معنی است:

آگهی بیشتر = فروش بیشتر = درصد بیشتر از فروش = در آمد بیشتر

 

افراد بسیاری هستند که وسایل زیادی دارند اما میانه خوبی با دنیای اینترنت نداشته و برایشان سخت است (حتی با سیستم بسیار ساده و راحت طنابچه) آگهی خود را در وب سایت منتشر نمایند. این فرصت خوبی است برای یک شغل دوم و پر در آمد برای افرادی که به ورزش و در آمد غیر فعال علاقه مند هستند.

طنابچه نیز مدام در حال تبلیغات های مختلف و توسعه این بستر است. همچنین آگهی های شما در کانال تلگرام طنابچه و در برخی موارد در اینستاگرام طنابچه نیز منتشر می شود. طنابچه دارای نسخه موبایل، تبلت، کامپیوتر و صفحات بزرگ تر است و با تمامی دستگاه ها سازگار است. سرعت بالا، امکانات ساده، دسترسی های راحت از امکانات طنابچه برای شما عزیزان است.

فرصت را از دست ندهید و همین حالا شروع به در آمد زایی کنید.